سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

به عنوان سلام

دارم تمرین می کنم زنده بودن رو. میخوام بنویسم تا یادم بمونه که باید زنده بمونم . زنده بودن به مفهوم اینکه نفسی بیاد و بره نه! زنده موندن یعنی اینکه اون چیزی رو که باید باشم و میخوام باشم حفظ کنم .نزارم توی روزمرگیها بمیره . نزارم به خاطر خواسته اطرافیانم ، یا خواست جامعه یا هر چیز دیگه ای که کمتر ارزش داره برام ، جدا بشم از اون چیزی که برام ارزشمنده ، که برام مقدسه ، که هدفمه توی زندگی هر چند هدف کوچیکی باشه از نظر بقیه ، یا باور ناپذیر باشه واسه دیگران .

میخوام تمرین کنم زنده بودن رو تا یادم باشه که چقدر سخته زنده بودن . که چقدر فرق میکنه با همه زنده بودن های روزگار ما . تمرین میکنم تا سختیش عادتم بشه که تن نسپرم به آسودگی ، که رها نشم در روزمرگی ، که فرو نرم در خودمرگی آگاهانه یا ناخودآگاهی که نتیجه ش دور شدنه از همه هدفهام ، همه رویاهام و همه اعتقاداتم .

نوشتن فقط یکی از راههای مبارزه است . یه تمرین سخت برای زنده بودن . اینکه چقدر ادامه خواهد داشت رو نمیدونم . خواسته ام اینه که باشه هدفمند و مستمر .

تا خواست مهر بی نهایت چی باشه !

کمکم کنین تا بمونم .

نظرات 5 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ http://nasimesobh.persianblog.ir

چه تمرین میمونی. چه حرکت نابی. چه راه سبزی.
با هم خواهیم بود در این مسیر پر پیچ و تاب پر تلاش و پر ازدحام هستی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

یعنی من اولین کامنت جدی این وبلاگ بودم. ای جانمی جاااااااان
خوش اومدی به جمع وبلاگستان جانم.

mika سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ

نمیدونم چی باید بگم !!!

فقط شوکه شدم

سهبا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ

مرسی رویا جون . مثل همیشه اولی .دلم گرمه به بودنت .

چرا شوکه میکا؟؟؟یعنی اینقدر نمیاد به من ؟!

عرفان چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ

بازهم عرض ادب
مطمئن باش که من بعنوان یه دوست در این نیای مجازی با کمال میلموفق باشی خودمتم امید که بتونم کارگشا باشم برات

سلام . ممنون که به من سرزدین . و خوشحال میشم که نظراتتون رو داشته باشم همیشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد