سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

بازی قربون صدقه

با کمی تاخیر دلمان خواست ما هم خودمان را داخل بازی کنیم !!!!


۱- قربون خدا برم که با همه بدیها و روسیاهی هام هیچوقت نه تنهام گذاشت ، نه پرونده مو رو کرد واسه ملت !

2- قربون خودم برم که همیشه خدا تاخیر دارم هم تو اداره ، هم تو نوشتن !!!

3- قربون آژانسی سر  کوچه مون برم که هر روز اول وقت با شنیدن صدای من خوشحال میشه که یه نفر همیشه از سرویسش جا می مونه !

4- قربون مامانم برم که با جبروتش برنامه سفر ما رو بهم زد و باعث شد پاشیم بریم به دیدنشون تو ولایت !

5- قربون بابام برم که کم حرف ترین بابای دنیاس ولی همه حرفاش ،واو به واو تو ذهنم جا پیدا کردن!

6- قربون داداشای خوبم برم که با همه مهربونیشون ، اینقدر به من زنگ نزدند که من هم عادت کردم به این اخلاقشون ،  خدا رو شکر که حالا که تازه زن گرفتن دارن یاد می گیرن که باید گاهی هم از خواهرشون یه خبری بگیرن !

7- قربون زن داداشای عزیزم برم که وقت اومدن از ولایت منو تو ایستگاه قطار به گریه انداختن و وقتی دیدم خودشون هم دارن گریه می کنن ، نمی دونستم بخندم یا گریه کنم !!!!

8- قربون سعدی برم که هر وقت شعراشو از زبون استاد شجریان میشنوم میگم این دو تا همیشه وامدار همند !

9- قربون استاد شجریان برم که هم خودش هم صداش معرکه ن و یه سری از کاراشو اگه هزار بار هم گوش کنم باز هم به گریه می افتم !

10 - قربون ویولون بدیعی و یا حقی برم که عجب محشری به پا میکنه تو وجودم !!!

11- بازم قربون نی محمد موسوی و جمشید عندلیبی و بقیه اساتید عزیز نی برم که من رو از زمین می کنه  و آسمونی میکنه یه لحظاتی !!!

12 - قربون کلیدر دولت آبادی و آتش بدون دود نادر ابراهیمی برم که معلوم نیست قصه س ، تاریخه ، نثره ، شعره ، چیه اما هر چی که هست خوندنش موهبتیه واسه من و امثال من !

13 - قربون همه دوستان خوبم برم که اگه دو روز ازشون بیخبر باشم روزم شب نمیشه !!

14 - قربون سمیرای گلم برم که هرروز که از خواب پامیشه به نهاوند فکر میکنه و نمیدونه اگه بره من چقدر دلم واسش تنگ میشه ،اما با همه اینا امیدوارم همون چیزی رو که از خدا میخواد بهش برسه !

15 - قربون مشهد برم که تنها شهریه که واقعن دلم میخواد با همه سختیهاش توش زندگی کنم !

16- قربون استاد شفیعی کدکنی برم که وقتی به خراسان میرسیم یادش میفتم و شعر گون ش اولین شعریه که تو ذهنم میاد !

17- قربون استاد قهرمان خودمون برم که وقتی شعرای محلی شو با صدای خودش میشنوم اونم با اون صدای زنگدار غمگینش ! دلم میخواد پاشم برم دستشو ببوسم!

18- قربون نیایش دختر کوچیکه م برم که به همه میگه هر چی مامانم بگه همون درسته و من همیشه ازش دفاع میکنم !!!

19 - قربون یگانه م برم که تا وقتی به حرفش کنی بهترین دختر دنیاس ! ولی وای به روزی که چیزی رو که میخواد دیر بهش برسونی !!!!

20 - آخر از همه هم قربون آقای خونه خودم برم که یه وقتایی (واقعا فقط یه وقتایی ها ) می مونم من بداخلاق ترم یا اون !!!!

21- بزارین اینم بگم : قربون اداره مون برم که باعث شد کار تو شرایط سخت رو هم یاد بگیرم و بازم یاد بگیرم تو بدترین شرایط هم میشه موند و زندگی کرد !

22 - و قربون بعضی همکارای عزیزم برم که همیشه انتظار دارن همه آدما تو محدوده فکری بسته خودشون زندگی کنن !!!

23 - بازم قربون خدا برم که هر روز یه چیز جدیدی رو میکنه واسم تا بفهمم که زندگی هنوز هم ارزش موندن و بودن رو داره !!!

24- قربون اون کسی که وبلاگ رو ایجاد کرد برم که عجب خونه قشنگی ایجاد کرده واسه من و امثال من که بیان راحت حرفاشونو بزنن !

25- قربون اون دوستی برم که دل و ذهنمون رو شخم میزنه نکنه یه وقتی یه غمی ، غصه ای ، دلتنگی ای ، نگرانی ای یا یه چیزی تو همین مایه ها توش در حال جوونه زدن باشه و اون حواسش به وجینش نباشه !!!!

26- دلم میخواد قربون رویا دلشاد خودم برم که اینروزا تو لاک خودشه اما با همه اینها وقتی میاد به اینجا با خودش انرژی و نشاط رو هم میاره !!!

27 - قربون اون یکی سمیرای خوبمم برم که الان اهوازه واسه آموزش و فکر میکنه چون خیلی آروم وبی سروصداس کسی از غم و غصه هاش خبردار نمیشه ،ولی نمیدونه نمیتونه از دست من و سمیرا و یه سریای دیگه در بره !!!

28 - قربون کیمیاگر و زهرای مکث و محبوبه و شقایق و ثناش و گیس گلابتون و خانوم گنجیشکه و مریم ترین و بقیه برم که نمیدونن چقدر دوستشون دارم و با شادیشون شادم و با غصه هاشون غصه میخورم !!!

29- قربون ایران گربه ای خودم برم که عجب روزایی دیده به خودش و باز هم هرروز یه اتفاق غیرمنتظره جدید رو منتظره که سرش بیاد !!!

30 - این شماره آخری رو شما بگید واسه من !!!!!

نظرات 30 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://nasimesobh.persianblog.ir

خدامرگم بدهههههههههههههههه
ببین دو روز نبودمااااااااااااااااااااااااااا. ببین چه بلای خانمانسوزی راه انداختند تو بلاگستان. اون از کرگدن اون از زهرای مکث اون از سمیرا اینم از سهبا!
الان تنها کاری که از دستم برمیاد اینه که بشینم ببینم واسه چغولی از هرکدومتون که نشستید قربون محرم و نامحرم رفتید باید پیش کی برم. فک کنم تکلیف تو و کرگدن و سمیرا که معلومه باهاس برم سراغ کی . اما برم واسه زهرا یه فکری کنم

آلن سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.lonely-cowboy.persianblog.ir/

خیلی زیبا بود. لذت بردیم بانو.

زیبایی از نگاه شماست ! ممنون.

سهبا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

یه ایندفعه رو کوتاه بیا رویا جون ! قول میدم دفعه آخرم باشه !!!

رویا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ

د خب نمی زارین که؟ (:D:)
حالا یه پولی پله ای چیزی بفرست برای پیش پرداخت تا ببینم چیکار از دستم برمیاد. رفقات هم همینطور :P:

sahba سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

ghabule royajun. shomare hesabet chie?

حامد چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://breathless.persianblog.ir/

جالب بودن..
اما شجریان وامدار سعدیه..نه برعکس...یعنی سعدی چند قرنه که سعدیه...البته نظر شمام محترم..

شنیدن اشعار سعدی با صدای استاد شجریان ، روحی میده به کلمات که مطمئنم سعدی رو اونطور که باید می شناسونه به شنونده !
و گرنه در بزرگی سخن سعدی شکی نیست !

کرگدن چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ

خیلی قشنگ بودن اکثرشون ...
روح شاعر و زلالی داریدا سهبا بانو ...

شما هم همیشه لطف دارید کرگدن عزیز !

سمیرا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

آخریشو من میگم: قربون نرگس بانو برم که در اوج ناراحتی و خستگی تنها جایی که پیدا میکنم واسه رفتن اطاق اونه و میدونم اونجا آروم میشم ..و بازم قربونش برم که میدونم اگه برم خیلی دلم براش تنگ میشه همینطور واسه اون یکی سمیرا واون یکی دوست همیشه همراه...

مرسی سمیراجونم . جای رویا خالی که دوباره بگه باز شما دوتا قربون صدقه هم رفتین ؟!!!!!!

ژان والژان چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ق.ظ http://binavaian.persianblog.ir

دوستی یک اتفاق است و جدایی یک قانون ...

امیدوارم در پهنه طبیعت همگام با هم قانون شکن باشیم [گل]

قانون شکنی کار درستیه اونوقت؟

پدرخوانده چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

اول دفتر به نام ایزددانا وحی وتوانا که همه هستی به قربونش هست


دوم قربون ختم رسل از آدم تا باقی

سوم قربون ختم مردان عالم علی نشانه فتوت ومردانگی

چهارم قربون اسوه عفت وعصمت زنان عالم فاطمه زهرا


می خوام باقیشو بنویسم ولی حالش نیست

وآخر قربون اول وآخر دفتر عشق منجی بشریت موعود معاد

اونی که امروز مصادف با اول حکومت عدل گسترش است


ودست آخر قربون پدر مادرم که منو بوجود آوردن که سطوررا بااندیشه سیاه بیالایم

منم ممنونم از پدرو و مادرتون به خاطر به دنیا اوردن شما که یه آدم عمیق و معتقدین و یه انسان واقعی !

زهرا باقری شاد چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

شماره 30: قربون تو برم که مدام به من شوک وارد می کنی...
آخه تو که بهت می یاد یه عروسک کوچولوی نازنازی باشی چطوری هم شوهر داری و هم دو تا دختر؟!!!

خدا نکنه زری جونم ! من که قبلا هم گفته بودم بهتون که مامان بزرگ شماها محسوب میشم از سن و سال !!!

شیدایی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.sheidayii.persianblog.ir

چقدر اسم دخترات قشنگه ... نیایش ... خیلی نازه ...

شیدایی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

خوبی این قربون صدقه هایی که رفتی اینه که آدم با همین چند خطی که نوشتی تقریبا یه شناخت کلی پیدا می کنه به علاقه ها و دوست داشتنهات ... شجریان و سعدی و نی و ویولن و ..

سهبا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

این از لطف شماست ! اما چقدر شبیهیم از لحاظ علایق به همدیگه مریم عزیز؟

رویا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://nasimesobh.persianblog.ir

من اخرش یه اخر هفته می کوبم میام شهر شما و بعد نقاب می زنم بعد یه فصل سییییییییییییییییییییر شما دوتا رو می زنم تا دلم خنک شه. بابا خوبه شما ها نزدیک هم هستید و اینطوری جونم به قربون می گید. من یکی به جون خودم یه روز تلافی این لی لی رفتنتون روی اعصابم رو در میارم
تازشم اصلندش چه معنی می ده ادم در ملا عام قربون یکی دیگه بره اونم دوتا خانوم! واه واه واه! مردم چی می گن؟ حرف در میارن والا.
آخییییییییییش دلم خنک شد. یه کمی از بار دلم با این قلنبه سلنبه های خفن سبک شداااااااا

سهبا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

من همینجا رسما اعلام میکنم حاضرم برای چندمین بار قربون رویا دلشاد گلم برم که خوب بلده نقش خواهر شوهرای ... رو بازی کنه !!!! خوبه حالا ما می شناسیمت عزیز و گرنه فکر میکردیم وای وای وای ......!!

شقایق چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ http://sanayeman.persianblog.ir/

سلام به سهبای گلم
چه خوب شد تو هم این بازی جالب رو انجام دادی از خوندنش واقعا لذت بردم ؛ چقدر اسمهای این دسته گلهات قشنگه...
یگانه و نیایش ... می بوسمشون فراوون البته با اجازه مامان خانومی!
خلاصه بی تعارف بگم خیلی ماهی ... خیلی زیاد دوستتون دارم
و اما شماره آخر : قربون ستاره دوست داشتنی بلاگ اسکای

شقایق چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

در ضمن ازت خیلی خیلی ممنونم و سعی می کنم خوب باشم
این دلهای نازک رو که می شناسی ... خیلی زود می شکنن!
اما جای نگرانی نیست به امید خدا :)
از مشهد گفتی ... خیلی وقته دلم می خواد برم مشهد زیارت



سهبا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

ممنونم ازت شقایق گلم . به امید اینکه هر چه زودتر دلهای شکسته , خوب بشن .

sadeh.forever پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ http://http://sadeh-forever.blogfa.com/

با همه این قربون رفتنا موافقم ... !
خیلی مطلب جالبی بود دوست جونم

ممنون دوست خوبم . چشم حتما سر میزنم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

دوست داشتی به منم سر بزن
خوشحال می شم .

کیمیاگر پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ق.ظ

دیر اومدم میدونم
ولی ............ قربون خدا برم که شما و امثال شما را آفرید
باز قربون خدا برم که از ازل تا ابدش عشقه و بس
باز م قربون خدا برم که ما رو از وجود خودش آفرید موجودی که میتونه دوست بداره و دوست داشته بشه
در آخر هم قربون شما برم با این پست هایی که میذاری
بابا خیلی کارت درسته ما که کم اوردیم
قربانت
قربانعلی

منم قربون خدا برم با این کارای عجیب غریبش ! که هیچ چیزش به بنده ش نرفته !!!!!

ممنونم قربانعلی !

هیچ پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

این نوشته های شما ایینه وحدت در عین کثرت و کثرت در عین وحدت هستند ...این نشانه رنگین کمان روح شماست که نعمت های خدا را که بسیاری از ما غافلانه از کنار انها می گذریم و تنها نیمه خالی لیوان را می بینیم به زبان می اورید انهم با شور و شعور .واین بخش مهمی از زندگی حقیقی ادمی است که ما ان را فراموش کرده ایم پویا و همچنان بازگوکننده نعمت های خداوند باشید واما بنعمه ربک فحدث

کاش دیده ای زیبابین داشته باشیم و نگاهی زیبا ! ممنون از حضورتان .

با مرام پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

در پاسخ به حامد
ضمن تشکر فراوان از سهبای عزیز حتما در مورد نوشته حامد مطالبی را بیان خواهم کرد فعلا گرفتارم خدا حافظ

گیس گلابتون پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://kaskiat.blogsky.com/

سلام عزیزم.......مرسی که به یادمی:*......اوضام خیلی قاطی پاتیه.........همش وقت کم میارم:( هنوز عادت نکردم

نبینم اوضاعت قروقاطی باشه گلم ! چیکار از دست ما برمیاد بگو تندی انجامش بدیم !

گیس گلابتون پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

قربون سهبا جونم برم که همیشه منو یاد خاله هام میندازه ........ خوش به حال خودم که دوست به این مهربونی پیدا کردم

من که از خدامه بشم خاله گیس گلابتون عزیزدلم !

میکائیل پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

قربون خدا برم که مهربونیش واسه بنده هاش تمومی نداره !
که اونقدر قربون هم برن بازم جا داره !!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ

موافقم میکائیل عزیز . رحمت خدا بی منتهاست ! کاش سپاسگزار باشیم همیشه !

samira جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

قربون خدا برم با این معجزه هایی که هرروز یکیشو میبینیم
قربون سهبا ی عزیز و همه دوستای گلش که به این خونه روح وجان بخشیدن .

محبوب شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ق.ظ http://mahboob.persianblig.ir

قربون سهبای عزیز برم که از محبتش واقعیش توی این دنیای مجازی کیفور میشم .
قربون خدا برم که دوستای خوبی مثل سهبا رو تو روزهایی که فکر می کردم دیگه هیچ دوستی برام مثل یگانه دوستم نمیشه سر راهم قرار داد .
ممنون دوست خوب ِ دیریافتهء من .

وای محبوبه جونم . خوش اومدی گلم . دلم واست تنگ شده بود !
خوشحال میشم اگه منو دوست خودت بدونی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد