سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

و خدایی که در این نزدیکی است

درست زمانی که فکر می کنی همه قواعد زندگیت بهم خورده , همه افکارت پریشون شده , همه دنیات پر از آشوبه , همه آدمای دنیا به جنگ تو اومدن , اصلا" هیچ چیز توی دنیا سرجای خودش نیست و خلاصه روزگارت هر روز و هر لحظه سیاه و سیاه تر میشه .....  

درست همون وقتی که هزار تا علامت سئوال ذهنت رو درگیر خودش کرده , همون وقتایی که دنبال هزار تا چرا و امای بی جوابی , همون وقتایی که به همه اعتقادات و ارزشهات شک میکنی , همون وقتایی که در به در دنبال یکی می گردی که شاید یکی از هزاران سئوالتو جواب بده ......  

 

درست همون زمانی که از خستگی نای هیچ کاری رو نداری , از بس کلافه ای تحمل دیدن آدما رو از دست میدی , همون وقتی که میخوای سر به تن آدمای زبون نفهم دور و برت نباشه که نمی فهمن الان وقت خوبی واسه سر به سر گذاشتن با تو نیست , همون زمانی که میخوای سربزاری به کوه و بیابون تا چشمت به هیچکس نیفته , درست همون وقتایی که از بیچارگی درونی خودت حوصله دوستان و عزیزترین هات رو هم سر می بری ....  

 

و درست همون وقتایی که میخوای زمین و زمان رو به هم بریزی و اصلا" دلت میخواد دنیا رو کلهم اجمعین منهدم کنی ..... 

 

یکی به دادت میرسه و اینقدر آروم و قشنگ حضور خودش رو در زندگیت نشون میده و اینقدر ظریف یا خودش جواب سئوالاتتو میده یا یکی از فرشته های زمینی شو واسه جواب دادن به تو می فرسته , یا خلاصه با یه نشونه ای , پیغامی , تلنگری , چیزی تو رو برمی گردونه به همون آدم آروم و معتقدی که بودی و برای تمام تردیدهات یقین میشه , برای همه سئوالات جواب , برای همه آرزوهات باور رسیدن , برای همه اضطرابها و دلهره هات آرامش و برای ناامیدیات امید , برای تنهائیات دوست خوب و برای زندگی خالیت کوله باری از عشق .... 

 

فقط کافیه از ته قلبت صداش بزنی و خودت رو به دستای قدرتمندش بسپری و دیگه هیچ .... 

 

ازت ممنونم مهربانترینم .

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
علی محمد محمدی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ http://ermes3.blogsky.com

خدا تنید قفس را برام و هیچ نگفت :
بیا که سهم تو را هم از آسمان بدهم !


درود و بدرود !

سرزدم بهتون استاد ! عجب غزلهای نابی دارید . ممنون از حضورتان .

پدرخوانده دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

همیشه یکی هست

همون که اول قصه هاست

همون یکی بود یکی نبود غیر ازخدا هیچکی نبود

نظامی می فرماید

بسم الله الرحمن الرحیم هست کلید در گنج حکیم

همیشه یکی اون بالاست که همه رو دوست داره

کار هیچ تانبده ای هم نیست

اما همون که اون بالاست گاهی کاراش رو میسپره به یه سری فرشته های روی زمین !

رویا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ب.ظ http://nasimesobh.persianblog.ir

آره همیشه یکی هست!
من همچین وقتهایی سر می خورم تو لاکم!!!
میگم نکنه باز منظورت سمیرا باشه که من خودم رو حلق اویز می کنم از بس شما دوتا هی همدیگه رو تحویل گرفتین همیشه هااااااااااااااااااااااااا

یه کوچولو میری تو لاکت که انرژی بگیری دیگه عزیز نه ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ب.ظ

منظورم اون فرشتهه استا نه اون یه نفری که همیشه هست

رویا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ب.ظ

بالایی من بودممااااااااااااااا

کرگدن دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ

خدا رو صد هزار مرتبه شکر ... خوشحالم براتون ...
و ایضن خوشبحالتون !
(( فقط کافیه از ته قلبت صداش بزنی و خودت رو به دستای قدرتمندش بسپری و دیگه هیچ ... ))
نمی دونم ...
چه عرض کنم ... !
لابد ما خیلی کثیف و سیاه و دوریم دیگه ...
ما یعنی من ... یعنی محسن باقرلوی عوضی ...
هر چند من ناشکر نیستم کللن !

ممنون.

با مرام دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ

شرمنده ام که چند روزی هست که غیبت دارم
اما لازمه خدمت شما خواهر بزرگوارم و دوستان عزیزم عرض کنم هیچ کس برای ما کاری نخواهد کرد خود ما می بایست آستین بالا بز نیم شرایط را عوض کنیم به همدیگه امید بدیم روحیه همدیگه را تقویت کنیم

غیبتتون خودخواسته نیست که قربان !

سهبا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ

رویای من سلام
سمیرا یکی از همین فرشته های خداست که روی زمین هستند تا آبرویی باشند برای نسل ما انسانها , کسی که همیشه به دوستی باهاش افتخار میکنم اما منظور من اینجا به طور خاص همکار بسیار عزیزم پدرخوانده است که توی همه این سالهای غربت یکی از نادر انسانهایی بوده که با بودنش مطمئن میشم هنوز هم پیدا میشن کسانی که انسانیت و معرفت رو با هم میشه در وجودشون پیدا کرد . اینقدر بگم برات که هر وقت توی شرایط سخت روحی قرار گرفته ام , به کمکم اومده و با حرفاش و حضورش آرومم کرده اینقدر که اگه یه مدت نشنوم حرفاشو واقعن دلتنگ میشم ! همون کسیه که دوست داشتم به عنوان یک برادر واقعی در کنار خودم داشته باشمش .
اما بجز ایشون , کسی دیگه هست که کوچکترین نگرانی و ناراحتی و غم و عصه ای از ما براش اینقدر مهم هست که تا نفهمدش و هر کاری از دستش بر میاد انجام نده تا ما از اون حالت در بیایم , آروم نمی گیره . بهتره اینجا اسمش رو نبرم و فقط به خاطر حضورش همیشه سپاسگذار خدا خواهم بود و دعا میکنم برای همه این انسانهای خوب که پایدار باشند و سلامت .

سهبا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

و اما خدمت کرگدن عزیز :
این اعتقاد قلبی منه که خدا با هر کسی همانگونه برخورد میکنه که بهش اعتقاد داره . من در وجود خداوند بارزترین صفت را رحمانیت و رحیمیت می بینم و صد هزار مرتبه شکر که جز لطف و مهربانی هیچ ندیده ام از او .
شما هم کم لطفی نفرمایید راجع به کرگدن عزیز ما !

از حضورتون ممنون .

و خدمت دوست گرامی جناب بامرام :
حتما همینطوره که شما می فرمایید . چشم . سعی خواهیم کرد.

آلن سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.lonely-cowboy.persianblog.ir/

من به این قضیه اعتقاد دارم. بارها واسم پیش اومده.

خوشحالم که هم عقیده ایم !

محسن سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ق.ظ http://mohsenbaratpour.blogfa.com

سلام رفیق سهبا
پست خیلی جالبی گذاشتی.می دونم که میدونی احساسات خیلی از آدما مشترکه با اینکه واسه همه سخته فهمیدن این موضوع اما خیلی از احساسات مشترک رو همه انسانها یکسان تجربه میکنن و من دقیقا منظورت رو درک میکنم.
دوست دارم تو هم این پست من رو بخونی
http://mohsenbaratpour.blogfa.com/post-44.aspx
خوشحالم که یه دوست پیدا کردم که درک بالایی داره و خوشحالم که اینقدر قشنگ احساساتش رو مطرح میکنه.
فعلا.

خواندیم و مشعوف شدیم دوست عزیز ! ممنون.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ http://sanayeman.persianblog.ir/

سلام سهبای عزیزم
دقیقا همینطوره و کافیه یادمون نره که هرگز تنها نیستیم حتی برای یه چشم بر هم زدن
وقتی طبق عادت سرم رو به طرف آسمون می برم تا باهاش حرف بزنم یادم می آد که اون اینقدر ازم دور نیست ... همین جاست ؛ نزدیک تر از رگ گردنم... بعد از اون دیگه آروم حرفامو براش می گم و از وجودش و حضور همیشگیش به آرامش قلبی می رسم
شاید با کلمه ها نتونم توصیفش کنم ولی واقعا زیباست ...
با خودم می گم:
وقتی همه غم و غصه های عالم می ریزن تو دلت و می خوای بری بالای یه کوه و تنهای تنها باشی و یه دل سیر گریه کنی
ویا وقتی که دست زمونه تو رو بین انبوهی از جمع تنها می ذاره
و از تنهایی دلت می گیره
وقتی که به همه چی شک می کنی ؛ حتی به خودت و تو دریای سوالها غرق می شی
یادت باشه که به یادش باشی تا آروم و بی صدا دستت رو بگیره ...
سوالهات رو جواب بده و نشانه های ادامه راه زندگی رو برات روشن کنه...

سمیرا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

ممنون از نوشته های خوبت و از بودنت و لبخندهات

اما یه سوال از جناب با مرام اینکه این چند روزه اینترنت از کجا آوردن وبلاگها رو بخونن؟ خیلی برام سواله!

منم خوشحالم که بالاخره سر حال و حوصله اومدی عزیزدل !

جناب بامرام هم رئیسه دیگه ! یه راهی پیدا میکنه واسه دسترسی !!!

سهبا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ

مرسی شقایق گلم . حرفای تو همیشه ارامش بخشه خانومی .
راستی چرا اسمتو نمی نویسی دو سه باره؟

شقایق سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

می بخشی چون باید تایپش کنم یادم میره ! آخه تو کامنتهای پرشین اسمم آماده است!

فروشگاه دستفروش سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.dastforush.com

تشکر و خسته نباشید

زهرا باقری شاد سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ

خوشحالم که الان حالت خوبه ..خوشحالم که تجلی چیزی رو دیدی توی زندگی ت و روبراهی... همین...

میکائیل سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ

و خدایی که در این نزدیکی است !!
انکه ناگفته راز دل می شنود !!
انکه با توست همه روز همه ماه همه سال !!
بی انکه بدانی و بفهمی و بخوانیش !!!

کاشانه او قلب پر مهر است !!!
به نزدت آید ! به نیازت پاسخ دهد
بی منت و بی مزد !!!

کاش تو بفهمی که او خود توست !!

مهتاب سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

خوش به حال شما که میشنوه صداتونو و جواب میده به سوالاتتون و چقدر خوشبختین که فرشته ها سراغتون میان

سهبا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

ممنون زهرای گلم . این تجلی ای که میگی همیشگیه تو زندگی ! فقط گاهی نورش زیادتر از دید ماست !!!

مهتاب عزیز:
فرشته ها سراغ همه میان ! منتها باید بشناسیشون و قدر دانشون باشی تا دوباره هم بیان سراغت !

و باز هم ممنونم از میکائیل عزیز که خودش هم یکی از فرشته های خوب خداست روی زمین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد