سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

سوره دلتنگی



"اگر این دوری تو را عاشق تر نکند پس بدان اصلا عاشق نبوده ای

بعضی از فراق تو را یاد میدهد که چه کسی دوستت دارد؟!"


این نوشته دانیال عزیز، چه کرد با من ! فقط خدا می داند...

بعد مدتها سر زدم به گوشه گوشه این سرا که زمانی سایه سارش بهترین آرامش گاه من بود و حالا، تارهای عنکبوت تنهاییش روحم را آزرده ساخت ... دریغ که آدمی هر آنچه را که دوست  دارد، آسان از دست می دهد در این روزگار... اینگونه است که آموخته ام دل نبندم تا کمتر رنج ببینم...  

چه بسا دل یارانی که دیگر با دل نسبتی ندارند...

چه روزگار ناسازگاری می گذرد بر من و ما...


چقدر دلتنگم....


کجایی عمه جانم ؟

نظرات 8 + ارسال نظر
طهورا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:00 ب.ظ

آیه دلتنگی ...
یارِ دلم من همین جا هستم کنار دل تنگ تو ...
دوباره دلدادگی...
دوباره شیدایی ...
دوباره نشستن در سایه سار دل ...
خوش آمدی

شما از جنس خود دلید! ناب ناب ! همیشه ماندنی در کنار دل...
ممنون که هستید

طهورا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:03 ب.ظ

ای وای سوره دلتنگی بود من نوشتم آیه

سوره زلیخا میرسه به سوره دلتنگی دیگه ! تقصیر داداش دانیال بود!

دانیال یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:05 ب.ظ http://d.blogsky.com

اول ...

در خاطرم همیشه اولی

طهورا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:11 ب.ظ

اول!!

بلههه

دانیال یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:18 ب.ظ http://danyal.ir

دلتنگ باشی به حبیب ندیده
بهتر از آنست که همراه باشی با یار نطلبیده !

تا دلت بخواد از این یارهای نطلبیده فراوونه دوروبرم که رهایی هم ندارم! دلتنگی حبیب ندیده ام آرزوست!

دانیالـــ یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:18 ب.ظ http://danyal.ir

همیشه دیر رسیدم به تو
به عشق
و روزهای قشنگ ...

همیشه بوده ای در آغازین لحظات روزهای خاطره، تلخ یا شیرین...
مرسی که هستی

دانیالـــ یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:21 ب.ظ http://d.blogsky.com

با وبلاگت با یک لیوان چای آشتی کن

اگر آن چای از دست یوسف باشد....

جوجه اردک زشت چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:35 ب.ظ

حاضر


مستان سلامت می کنند

چه شوقی دارد شنیدن کلام برادر،بر در سرای خانه ات! خوش آمدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد