سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

اعجاز عشق

مطلبی به دستم رسید، بی کم و کاست می نویسمش تا برای همیشه به ذهن بسپارم : 
حکم تقدیر است یا تقصیر نمی دانم ، وقایعی دستخوش تغییر کرده است مسیر زندگی مرا. روبه رو شدن با بزرگترین ترس هایم که سخت بوده است و پر رنج. ولی حاصل آن رها شدنم از وابستگی ها بود. 
آسان نیست که بتوانم پشیمانی ها، ناامیدی ها و شکست هایم را بپذیرم و یاد بگیرم از دست دادن ها را و اجازه بدهم ترکم کنند یا من جدا شوم از کارم، مکان زندگی ام، دوستانم، گروهی که به من معنا بخشیده یا رابطه ای که دوستش دارم. 
و یاد بگیرم که خوب بمیرم و این مرگ های کوچک ، تمرین مرگ آخر است که آن پایان نیست، آغاز ناب و دوباره من است. که در این مرگ های کوچک می توانم در پی بازسازی خویش باشم تا دوباره زنده گشتنم، در تجربه های تازه و جهانی که خود انتخابش می کنم. و این تحولی است که بزرگ می کند مرا و قدرتم می دهد این بار که اعجاز را تجربه کنم.
 الهی بمیران تو مرا به حکمت خویش تا زنده شوم به قدرتی که مرا به فراسوی روزهای ناب می برد، چون باغ خفته در مرگ زمستان که به شکوه شکوفه های بهار دعوت است. 
الهی تو بمیران مرا به اعجاز عشق تا زنده شوم به وسعت ناب خویش. 

پی نوشت:

به پاس یک دل ابری، دو چشم بارانی

پر است خلوتم از یک حضور روحانی

نشسته است به جانم همیشه تا هستم

غمش عمیقتر از یک نیازِ روحانی


نظرات 6 + ارسال نظر
غذا درمانی سرطان جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ق.ظ http://nokhod1.mihanblg.com

طهورا جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ

آره واقعا این نوشته ها که رد و بدل می شن ...یه جایی ته دل آدم ثبت می شه...

سپیدار جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ

همیشه در پی هر تغییر و تحولی ، حرکتی نهفته است رو به جلو
موفق باشید

دانیال شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

به کلکسیون دلم اضافه شد
عدد شعرهایی که دوستش داری !

قابلی نداشت خواهری؟
شرمنده کردید

سمیرا یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:27 ب.ظ

عشق یه دروغ قشنگه

ناشناس دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ

با سلام
این مطلب هم مثل سایر سخنانم اراجیفی بیش نیست اگر دوست داشتید فقط بخونید ارزش تامل و تفکر ندارد:
ما انسانها می بایست هر موقع خواستیم شخصی را در ذهنمان بزرگ کنیم جایی برای پشیمانی بگذاریم مخصوصاً برعکس چون در مرحله اول قابلیت برگشت وجود دارد ولیکن در مرحله دوم ممکن است هرگز توفیق بازگشت را نداشته باشیم
اعمال، کردار و گفتار ما حتی در موقع عصبانیت در یک جایی باقی می مانند
برای همیشه....
پوزش حقیر را بخاطر مزاحمت بپذیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد