سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

اردیبهشتی بهشتی ...


بهوش بودم از اول که دل به کس نسپارم

شمایل تو بدیدم , نه عقل ماند و نه هوشم 



بر آتش تو نشستیم و دود شوق برآمد

تو ساعتی ننشستی که آتشی بنشانی



در می گشایم ، سبز ، زرد ، قرمز ، آبی...

کاش میان اینهمه رنگهای زیبا، قهوه ای چشمان تو غالب نگاهم می شد!

کاش قهوه نگاه تو آرامم می کرد !



شازده کوچولو گفت: من گلی دارم که به گمانم مرا اهلی کرده است !



پلنگ من، دل مغرورم ، پرید و پنجه به خالی زد

که عشق ماه بلند او ورای دست رسیدن بود!


+ جایتان خالی ، دو ماه دیروز میهمان سرایم بودند که هنوز از لذت دیدار پرمهرشان سرمستم !

++ و باز هم جایتان خالی اردیبهشت سفری به شیراز داشتم و .... واقعا جایتان خالی بود !

نظرات 5 + ارسال نظر
طهورا جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ب.ظ

دیروز مهمان سرایی بودم که همه دل بود ...معامله دل با دل با دل...

همراه نگاه های پراز مهر...نفس کشیدن در کنار دوست...پر شدن از زلال آبی مهربانی

هنوز انس دخترکی از جنس خدا در کنارم را حس می کنم ...بوی خدا گرفته ام باور می کنید؟


پلنگ من، دل مغرورم ، پرید و پنجه به خالی زد

که عشق ماه بلند او ورای دست رسیدن بود!

هزار احسنت از هنر عکس و احساس.

سلام مه نشان

آقا بزرگ شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ق.ظ http://navan1.blogfa.com

سلام
ماه اردی بهشت ماه بهشتی هاست ماه استاد قهرمان ، ماه پدرم و...
زیبا ترین ماه برای سفر
زیباترین ماه برای شیراز
وبهترین ماه برای عکاسی
بازم خوش به سعادت
عکسهایت زیباست خیلی زیبا

تنفس یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام عزیز مهربان
چه زیبا بود لحظه هایی که با مهر در کنارت گذشت
محبت کنار یکدیگر بودن و همسفر مهر شدن خاطرات زیبای را در دلم به جا ی گذاشت که فراموش نمی شود هرگز ،
فرشته های مهربان سرایت پاک میکنند همه خستگیها و ناراحتی های دل را .
امیدوارم همیشه شاداب و با نشاط باشید و سرایت مملو از گرمای مهر و محبت .
عکسها بسیار زیبایند.

زهرا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ

چون شاخه ی گلی به دهان تفنگ هاست
آرامش نگاه تو پایان جنگ هاست
مهتاب دوردست ترین قله ها تویی
پیشانی تو ماه تمام پلنگ هاست
با موج می رسند و نفس تازه می کنند
بر دامنت که ساحل امن نهنگ هاست
از سینه ام شکفته و قد می کشی هنوز
عشقت شکفتن گلی از قلب سنگ هاست
همبازی عروسکی ام...بی تو بغض شهر
بر شانه های خسته ی الاکلنگ هاست
دنیای گیج، مات نگاه تو مانده است
پلکی بزن که چشم تو دنیای رنگ هاست...!
اصغر معاذی
سلام آبجی خانوم
چه زود گذشت...
عکسها محشر هستند

سپیده پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام نازنین

همه روزهایتان به رنگ روزهای زیبای اردیبهشت ..خیلی دلتنگتانم خوش به حال عمه طهورای عزیز وخانم تنفس نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد