سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

سفرنامه نور...


سفر از اینجا آغاز شد، مشهد دل...



یا که شاید از قبل ترها، حرم مولا، دو سال قبل تر...



تا که مولد مولایم علی را، کعبه دل را زیارت کنم باز ...



و رد پای مولا را در نخلستانهای مدینه باز یابم ...



و چه شگفت انگیز بود که در مدینه دلها، هر روز با اجازه مولا وارد حرم حبیب خدا شوی و دست در دست پدر به زیارت پیامبر مهربانی برسی...



و حیرانی من و دیدار این دو گنبد شیدایی...



گنبد سبز رسول و گلدسته های سرفرازش...



و مسجد قبا و یادگار حضرت رسول و مولایم علی و ردپاهای دو فاطمه بر این مکان شریف ...



و مسجد شجره، میقات گاه عاشقان خداوند...



و باز هم مسجد قبا و یاد عمه طهورای نشسته بر دل



در میانه دو سبز, این دل سرخ من است که بی قرار است!



و در مدینه نور ، چه زیبا می درخشند اسماءالله ، یادآور شکوه خلقت آدمی...



و آنجا که دل به بارش رحمت او امید می بندد !




و ماجرای نخلهای سربه آسمان ساییده و گلهای کاغذی( یاد آور شوریدگی کربلایم)



و کبوتران مکه چه غریبند ...



نسبت کبوتران بین الحرمین کربلا با کبوتران بقیع در چیست ؟



و قبرستان ابوطالب و آرامگاه خدیجه بزرگوار...



و باز هم دل من در حلقه های درب خانه تو گره خورد و جا ماند ...



مسجد جئرانه ، میقاتی دوباره...



عکسی بدون شرح در نمایشگاه آثار مربوط به خانه خدا...


پی نوشت:

دستانم تهی است مهربان برادر بهارانه ام... شرمنده ام اما .... می شود این سفرنامه را با همه دل دل کردنهای این بی قرار همیشه هدیه کنم به شما تا بدانید به یادتان هستم و قدردان حضورتان در سراچه هستی و شکرگزار همیشه خالق مهربانی ها بخاطر میلادتان ؟

تولدتان مبارک برادرم ، امپراطور همیشه بهاران ...

نظرات 28 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ب.ظ

میشود با این تصاویر هم به زیارت رفت... نمیشود؟
سلام مهربانِ دل
رسیدن بخیر...
چشم و دلتان به نور و روشنایی
چقدر زیباست نگاهتان...
چقدر مهربان است چشم هایتان...
چقدر بیقرار است دلتان...
نوش باید سفری به آسمانتان...

سلام مهربان مریم. ممنونم عزیز دل .
می شود به زیارت رفت با دل, حتی بی عکس ... فقط با یاد ... عطر حضورش در دل تو جاریست گل مریم ...

طهورا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

قدم به قدم رفتی به سوی حرم ...

چقدر خوشحالم که در دل دوست نشسته بودم ...آن جا...رو به پنجره ها... هوایی ام کرد...

زیارتتون مقبول ...ثبت در دل محبوب.

سلام محرم راز

عمه دل, همیشه بر دل نشسته است ...
سلام مهربان همیشه , سلام کاشف رازها ...

جوجه اردک زشت یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ

با دل که همسفر دلدار می شوی نتیجه اش اینست همه را همراه می کنی از گنجشک های بی وقت پشت پنجره تا شاعر مست باران...

سلام مهربان خواهر روزگار
وجودم پراز اشک است بگذارید به حساب ایلیاتی بودنم که بلد نیستم چطور باید تشکر کنم

دست مریزاد

سلام مهربان بهاری . شما که همسفر همیشه دلید رو به راه نور ... چه نیاز به آواز گنجشککان عاشق ؟
تولدتان باز و باز و باز مبارک .

مهرداد یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ب.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

امپراطورِ ِ دایم بهار چه با صفایه
واژه هاش هر درد سختی رو دوایه
بارالها آفتاب زندگیش صد ساله باشه
عشق پاک اندر دلش پاینده باشه.....
............................................................
برگ سبزیست تحفه ی درویش
با احترام تقدیم به امپراطور عزیز
.........................
سلام آبجی
زیارت قبول

ای جانم ... سلام برادر کهکشانی ام . خوش آمدید . به یادتان بودم در حرم پیامبر مهربانی ها ...
ممنون شعر زیبا . ممنون حضورتان .

زهرا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ

ای جانم
سلام آبجی سهبای عزیز
زیارت قبول
خوش به حالتون
تولد عمو امپراطور مبارک

سلام آبجی زهرای خودم . ممنون عزیز دلم .

طهورا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ

تولد نگین سرخ کوهستان مبارک

حالا نمیشد نگین آبی بشه عمه ؟

مریم یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

تولد امپراطور همیشه بهار هم نیکو
و به فال نیک میگیریم قرین تولدشان را با سفرنامۀ نور شما خواهری
که امید قسمتشان شود چنین سفر پُر باری

آمیییین ! ( به سبک آمین میان دو سوره نماز در مسجد نور !)

جوجه اردک زشت یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ

چه حالب بجز من تولد یکی دیگه هم هست : نگین سرخ کوهستان

طهورا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ

پروازش آبی ست این نگین سرخ ...

مریم یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ب.ظ

تولد نگین سرخ کوهستان هم مبارک...

جوجه اردک زشت یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ

خوشالش

ری حان یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ

مبارک باشه، خیلی خیلی هم مبارک باشه . . .

هم تولد امپراطور و هم تولد شما بانو !

++ رسیدن بخیر :))

دلم گرفته هوای بهار کرده دلم
هوای گریه ی بی اختیار کرده دلم

رها کن از لب بام آن دو بافه گیسو را
هوای یک شب دنباله دار کرده دلم

بیا بیا که برای سرودن بیتی
هزار واژه ی خونین قطار کرده دلم

به هر تپش که نفس تازه می کند باری
مرا به زیستن امّید وار کرده دلم

کنون که آخر پیری نمانده دندانی
غزال خوش خط و خالی شکار کرده دلم

بخند ای لب خونین لب ترک خورده
دلم شکسته هوای انار کرده دلم ..
شعر از: سعید بیابانکی

فریناز دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:32 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلاااام سهبا جون

زیارتتون قبول حق ایشالله

چقدددددددددددددددددددددر خوشحالم
برای شما
برای دلتون که جای جای این عکس ها رو زیارت کرد
و چشم هاتون که تمامش رو دید
و قدم هاتون که لحظه به لحظه شو تجربه کرد
و دست هاتون که در و دیوارهاشو لمس کرد
و وجود نازنینتون که مقدس ترین سرزمین های هستی رو زائر عشق بوده و ان شاء الله از این به بعد هم دوباره و ده باره و هزار باره خواهد بود

ممنون که منو تا روزهای خوبی بردید با عکس های پاک و زلالتون

فریناز دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:33 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

امپراطور بهاران
همیشه بهاری باشید و خوش و خرم و شاد
و دلتون به خدای خالق بهار گرم گرم

مبارک باد میلاد بهاریتان

دانیال دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ق.ظ

قبله اگر یکی باشد ، خانه ی دوست ، من و ما و تو ندارد !
خوش به حال کعبه
زیارت قبول

دانیال دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ http://d.blogsky.com

خو سهبا خانوم زودتر خبر میدادی خواهری عمه ای چیزی براتون قربونی میکردیم دیگه ....
هم برای من دوباره لیطمئن قلبی میشد ، بالاخره ابگوشت ولیمه بدون گوشت نمیشه که آخـــــــــــــــــــه


علی الحساب این بنر خیر مقدم را سر درب نصب کنید تا مهمونا نیامدن

http://s5.picofile.com/file/8119983742/baner_haieh_sahba.jpg

تنفس دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام حاج خانم بسیار عزیز
قسمت همه ساله ات باشد
عکسهایت بسیار عالی بود و تجدید روزهای پر از معنویت و شور ...
مسجد شجره ....

.................
تولد برادر عزیز هم مبارک باشد و عمری با برکت داشته باشند با تندرستی

طهورا دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ


سهبا جان این مدت که نبودید گمونم بعضی از داداشاتون رفتن تو گروه تکفیری های سوریه ...خواهر و عمه شونو قربونی می کنن (آیکون قهر)

دانیال دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ

ای بابا عمه طهورا ، نگران نباش اصلا
چاقوی خلیل ذبح نمیکنه اسماعیلاشو
و اون چهارتایی را هم که ذبح کرد زنده شدند
بال زدند رفتند سراغ خونه زندگیشون !

سمیرا دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ب.ظ

سفری فتاد جان را به ولایت معانی
من از این سفرچنانم که زخود خبر ندارم...

نور که باشی در نور غرق می شوی تا خود خود خدا پیش می روی آنقدر که فقط تو باشی و حضرت معبود.....و چه خوش لحظه ای است چشم در چشم خدا قنوت کردن...و تو نور نور نوری....

خودت خوب می دانی چقدر تحمل جای خالی ات وقتی که نیستی دشوار است...
در تمام لحظه های آنجا بودنت به یادت بودم و پا به پایت...بر سنگفرشهای سفید مسجد النبی ...پشت پنجره های غریبانه بقیع...چشم در چشم گنبد خضرای رحمه للعالمین...قنوت روبه روی کعبه...بالای بلند غار حرا ...در لباس سپید بندگی در شجره...و لبیک گویان گرداگرد حریم امن دوست...آنقدر کنارت بودم که حست میکردم ....نمی دانم تو هم آنجا به یاد من بودی یا....؟ می دانم که بودی.... می دانم اگر دعایی از قلب مهربانت راهی آسمانش شده باشد بی شک اجابت محض است...پس به دعایت دلخوشم....

قبول باشد طوافت....مهرش در دلت ابدی....طوافت همیشگی بانوی آینه....

محمد دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.hubut.blogsky.com

سلام خواهر:

...دیگه همیشه دلت برای قطعه ای از بهشت تنگ میشه...
...دیگه آرامش میره و جاش،خروش و فریاد درونی میشینه...
...دیگه مثل گلهای نرگس،در سرمای بی وفایی هم، با طراوت
و شاداب هستی...
...و خیلی از ره توشه هایی که داری...........................
مبارکت باشه.انشاءالله.

سپیدار سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام
زیارت قبول
و ممنون از عکس ها

آقابزرگ سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ق.ظ http://navan1.blogfa.com

چه سالی داشتی و چه سفری
سال نکو از بهارش پیداست
سالی که با دیدار ضامن آهو آغاز میشود آخرش پیداست سراسر نور خواهد بود
خوشحالم این سفر نصیب تو شد . امیدوارم امسالتان نیز نور باران شود.
عکسهایت زیباست

ر ف ی ق سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ http://khoneyekhiyali.blogsky.com

من ِ دلتنگ ِ احساسی !!
دلم
و احساسم را
در فرصت ِ دیدن ِ
نخل های ِ رو به آسمان
جاگذاشتم
من ،
دلتنگ ِ همین دقایق ِ پر از احساسم که
نصیب گشتنش توفیق می خواهد و شایستگی ،
کهصد البته جملگی را شما داشتید ...
راستی سلام بانو
آسمانی تر شدنتان مبارک
هنر ِ سر انگشتانتان را مرحبا

س سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
خوشا روزهایت.

زیارت عاشقانه ات قبول

به بهترین نگاه رسیده بوده ای

س سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:34 ب.ظ

http://s5.picofile.com/file/8120146226/sasali.png

دانیال یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ

چهره برگردان نگاهم کن
تو باشی من نمیسوزم !
---------------------------------------------------------------
عمر دست خداست ، زنان وسیله هستند
مع الوصف روز زن مبارک !!!!

حمید سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ب.ظ http://boyofrain.blogfa.com

چه بی خبر رفتی آبجی...
ایشالا همیشه سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد