سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

ویروسی به نام آدم ...

این روزها, سرشار احساسات متناقضم ! لحظه ای دلم تنهایی محض می خواهد و دمی بعد, سر از جمعی شلوغ و دوست داشتنی در می آورم ! گاهی حس می کنم از خدا فرسنگها دورم و باز به ثانیه ای نکشیده, احساس می کنم در آغوش او, آرام ترین لحظه های زندگی را سپری می کنم ! گاه حس می کنم از بودن خودم هزاران سال نوری فاصله گرفته ام و دقایقی بعد حس می کنم خستگی اینهمه جنگ برای " من " بودنم دارد از پای می اندازدم ! 

از حق نگذریم , خسته ام ... خسته و کلافه ...

و شوک امروز ... حس بدی داشت , اینکه بدانی کسی که دلت نمی خواهد, هر روز به خانه ات سرک می کشد و گوشه و کنار آنرا از نظر می گذراند تا شاید دست آویزی بیابد برای آزردنت ! حس آدمی را داشتم که خانه امنش مورد تهاجم دشمن قرار گرفته ! حس تن سالمی که از دستبرد ویروس های حسادت و بغض در امان نمانده و بیمار است ... و آنقدر این حس در من شدت گرفت که دل کندم از همه بودنم ! نام و آدرس و هویتم را از بین بردم تا رها شوم از این حس رنج آور , اما ... به گمانم زمان می برد تا خلاص شوم از اینهمه اشمئزاز ...

کاش بتوانم رها شوم و کاش دیگر ویروسهایی در ظاهر آدمیزاد به این سرا دست نیابند ... 

راستی چرا ما آدمها برای حریم های شخصی دیگران ارزشی قائل نمی شویم ؟

نظرات 14 + ارسال نظر
n دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

به نام صاحب شانس

« با عشق هم چیزممکن است.»

موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید.

این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود.

یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشید.

توجه کنیدکنانتین ارلاس درسال1958نامه را دریافت نمودو ازمنشی خودخواست تا 12کپی تهیه نموده وآنهاراارسال نماید چند روزبعداودرتالاری دومیلیون دلاربرد.

کارلردرایک کارمنداداری این نامه رادریافت نموده ولی فراموش کرد که این نامه راباید ظرف مدت 96ساعت ارسال کند.اوشغلش را از دست دادکمی بعد نامه راپیداکردو20کپی ارسال نمودوظرف مدت چند روزشغل بهتری بدست آورد .تلان فارفنه این نامه رادریافت نمود وچون آن راباور نکرد وبه دورانداختو9روزبعد مرد.درسال1986 نامه توسط یک زن جوان در کالیفرنیادریافت شدو چون مخدوش وناخوانابود او قول دا دکه این نامه راتایپ نموده و ارسال کند او نامه راکنار گذاشت تا بعد این کارراانجام دهدو ناگهان بامشکلات زیادی در مورد اتومبیلش وپرداخت حسابهای سنگین مواجه شد نامه ظرف مدت 96ساعت ارسال نشده بود سرانجام همانگونه که قول داده بود نامه را تایپ کردوآن راارسال نمود بلافاصله ظرف مدت چند روزبرنده یک ماشین نو گردیدونیزهمین امسال و حدود دوماه قبل این نامه به دست من رسید(سال2000 میلادی درایران)من نیزاین نامه رانادیده گرفته وبه ان توجه زیادی نکردم نامه چند روزپیش من بود تااینکه ناگهان دو نفرازاعضای فامیل پشت سر هم طی گذشت دو روزفوت کردندومن باهزار زحمت نامه راپیدا کرده وچون خیلی خوانا نبودآن رادوباره تایپ کردم تا به دست شما برسد.

به یادداشته باشید برای آنها پول نفرستید این نامه رانادیده نگیرید حتی اگر اعتقادی نداشته باشید این نامه بنا به دلایل خاص وعجیبی عمل می کند.

بخوانید فقط پاک نکنید .دوست عزیزشما نیز میتوانید به جای کپی این نامه را به 21نفر از دوستانتان از طریق پست الکترونیکی ارسال کنیدو شانس خود را امتحان کنید (یا کپی کنید وبه 20نفر که احتیاج دارند بدهید.)

شبگرد دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

منزل نو مبارک
انشاله اینجا از دستبرد نگاه های سیاه در امان باشید

زهرا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

انشاءالله که دیگه اون ویروسهای بد نمیان
منم مثل شما پر از احساسات متناقضم

سمیرا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

متاسفانه زندگی امروزه حق داشتن حریم خصوصی رو ازمون گرفته اما چاره ای نیست باید ساخت با این عوارض گند تکنولوژی! امیدوارم خونه نو برات برکت داشته باشه و قلمت تند تند بچرخه و بنویسه....بی خیال همه آنها که چشم دیدن ندارند! سر خم می سلامت

جوجه اردک زشت سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
یکی از کاکردهای تکنولوژی حذف دیوارهاست و این با روحیه فیروزه ایرانی ها که پستو در هشتی ساخته اند مغایراست واین می شود که فضولی و مچ گیری ویروس کسانیست که نمی دانند چطور عقده های درونی شان را درمان کنند
ومن سرشارم از حضوراین ویروس ها که هر روز هر واژه ام را گزارش می دهند به امید دست خوش
اما به قول سمیرا بانو سرخم می سلامت

افروز چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ق.ظ

عزیزدلم خونه جدید مبارک با دنیای آدمها نمیشه کاری کردای آدمها گاهی کاری میکنن که لذتبخشترین چیزت میشه تنهاییت

طهورا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

خانه ی دلتون آباد
سلام
ما یه عالمه دلمون براتون تنگ شده...یه عالمه ...می دونی چقدره؟

تنفس چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام سهبایم
امید که خوب و خوش باشی. منزل نو مبارک و خانه ی دلت پر از شادی و سرور باد .انشاله که صاحب این سرا همیشه سراپا و سرزنده باشد .
مانا بمانی

س پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
مبارک و شادان باد
برگزینید لطفا:
سایه ی سبز
سایه ی آب
سایه ی زندگی
سایه ی شادی یا شادابی
سایه ی زمزمه
سایه ای گاه گاه

مریم پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را

روایت می کند چشمانت٬ آهوی خراسان را

من از هر جای دنیا ، هر که هستم٬ عاشقت هستم

به مِهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را

چنانت دوست می دارم٬ که با شوقِ تو می خواهم

بسازم وقف چشمت٬ تاک های مستِ پَروان را

بگویی ٬ سرمه دانت می کنم بازار کابل را

بخواهی ٬ فرش راهت می کنم لعل بدخشان را

تو را من می پرستم٬ بعد از این تا هر زمان باشم

نمی سازم دگر در بامیان٬ بودای ویران را

تو یاقوت یمن ، مشک ختن ، ماه بخارایی

به زلفت بسته ای هر گوشه٬ دل های پریشان را

کنار پنجره آواز می خوانی و افشانده است

صدایت رنگ و بوی هر چه گل، هر چه گلستان را

کنار پنجره گیسو به گیسوی شب و باران

حواست نیست ٬ عاشق کرده ای حتی درختان را

سلام مهربانوی دلهای بهاری

ویس پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام . و مبارک باشه.
ما آدمای عجیبی هستیم به خودمون اجازه می دهیم در خصوصی ترین مسایل زندگی هم فضولی کنیم. آرامش یکدیگر را سلب کنیم. کاش این همه انرژی را صرف آدم شدن خودمون می کردیم.
تناقضی و پارادکسی که برایت پیش آمده برای من هم خیلی پیش می آید . یعنی فکر کنم برای خیلی ها بیاد.حتی مولانا ، دیگه چه برسه به امثال من.
گه رقص کنان همچون ملکم
گه چرخ زنان همچون فلکم

ریحانه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

ای روح مرا تا به کجا می بری ام
دیوانه ی این سرابِ خاکستری ام

می سوزم و می میرم و جان می گیرم
با این همه هر بار زبان می گیرم

در خانه ی من پنجره ها می میرند
بر زیر و بم باغ، قلم می گیرند

این پنجره تصویر خیالی دارد
در خانه ی من مرگ توالی دارد

در خانه ی من سقف فرو ریختنی ست
آغاز نکن،این اَلَک آویختنی ست

بعد از تو جهانِ دگری ساخته ام
آتش به دهانِ خانه انداخته ام

بعد از تو خدا خانه نشینم نکند
دستانِ دعا بدتر از اینم نکند

من پای بدی های خودم می مانم
من پای بدی های تو هم می مانم

لیلی تو ندیدی که چه با من کردند
مردم چه بلاها به سرم آوردند

آواره ی آن چشم ِ سیاهت شده ام
بیچاره ی آن طرز نگاهت شده ام

هر بار مرا می نگری می میرم
از کوچه ی ما می گذری، می میرم

سوسو بزنی، شهر چراغان شده است
چرخی بزنی،آینه بندان شده است

لب باز کنی،آتشی افروخته ای
حرفی بزنی،دهکده را سوخته ای

http://s4.picofile.com/file/7807003224/Alireza_Azar_Ham_Marg.mp3.html


سمیرا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

بهتره دوستان اینجا از خطاب کردن با اسم سهبا بپرهیزند که باز دوباره طرف بو نکشه بیاد اینجا! یه اسم تازه انتخاب کن خواهر

طهورا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

میشه اسمتونو بذارید «دلارام»
اونوقت ما براتون بنویسیم :
هر که دلارام دید از دلش آرام رفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد