سایه سار زندگی
سایه سار زندگی

سایه سار زندگی

شورشکده ی خاک


تا ز بیداد اجل پیکر او بی جان شد

پیش من زندگی و مرگ دگر یک سان شد

گر چه پوشیده نگه داشتن گنج رواست

حیف ازین گنج که در زیر زمین پنهان شد

راحت آباد عدم خواند به گوش دل او

که به شورشکده ی خاک چرا مهمان شد

آشیان دگری جست برون زین عالم

تن رها کرد و به جان زنده ی جاویدان شد

کاسه ی چشم مرا دوری او پرخون کرد

صدف سینه ی من خانه ی صد طوفان شد

جای آن است که از درد بگویم چو کلیم

دور از آن بلبل قدسی , چمنم زندان شد

آن که هرگز نرود لطف و صفایش از یاد

رفت و دیدار من و او به قیامت افتاد


قهرمان سخن، هنوز آنقدر بغض دارم از غم غربت و حس ناتوانی بیش از حد خود در آن روز سه شنبه سنگین که نمیدانم چه باید گفت. می دانم که هرچه بگذرد این بار غم بیش و بیشتر بر دلم آوار خواهد شد. مثل همین جمعه که روز پدر را ... کاش می شد هنوز هم پیامکی فرستاد و پاسخی دریافت کرد. دلم برای لحن مهربانت تنگ شده پدرجانم . کاش بودی

نظرات 17 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

کاش بودی پدر کاش
حالا زین پس تمام اردیبهشت های دلم اردی جهنم میشود

سلام بانو
تسلیت مهربانم

حمید دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://boyofrain.blogfa.com

آبجی ما باید برا خودمون گریه و کنیم و غم بخوریم نه استاد...
این ما هستیم که توی عذاب این دنیا موندیم.

ریحانه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

طهورا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

خیلی دلم گرفته...خیلی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

خدا بیامرزدشان و به شما صبر دهاد.

دانیال سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.danyal.ir

روزگاری هر وقت دلتنگ می شدم
گذری می کردم به این خانه
که در آن مردی از عشق میخواند ، از شعر
ولی حالا سرد سرد است مثل یک لیوان چایی
پدر رفت ، خواهر تو کجایی ؟!

دانیال سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ق.ظ http://www.danyal.ir

استاد قهرمان شاعر نبود
او خود شعر بود ...


خدایش بیامرزد

منیژه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ

باز هم روحشون شاد...

سمیرا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

از بهار حظ تماشایی نچشیدیم که رفت....ما مرده ایم و دلمان برای دنیای زندگان تنگ شده ...استاد می شود ما را با خود به دنیای زندگان ببری؟

بزرگ سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ http://navan1.blogfa.com

با دوستی در باب جایگاه استاد سخن میگفتم
گفتم از بزرگی استاد همان بس که هیچ پیام را بی جواب نمگذاشت
سهبای عزیز
هیچ کدام از پیامک های استاد رو از گوشیم پاک نکردم
پیام استاد رو به همه مناسبتی دارم هر مناسبت پیام استاد در آن مناسبت رو میخوانم اول تمام پیامهای استاد مینوشت آقابزرگ عزیز و دوست داشتنی.
سهبا، استاد بحق بزرگ بود
استاد روح لطیفی داشت
استاد اصل عاشقی بود
استاد همه چیز بود
خدابیامرزدش

طهورا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

محمد قهرمان
چهارشنبه 26 مهر ماه سال 1391 ساعت 12:47 PM
متشکر خواهرگرامی ام ، طهورا! امیدوارم باردیگرببینمت

استاد عزیزم ... برادربزرگوار ...دلم براتون تنگه

فریناز سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

چقد سخته فقط...

خیلی دیدارا هست که به قیامت میوفتن

ولی باید راضی بود...


دارم فکر می کنم برای حتی منی که هیچ وقت ندیده بودمشون اما یه عکس نبودن...

این خیلی حرفه ها


خوب باشین بانو
به خاطر جانی که جاویدان شد...

فریناز سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

صبر عجین لحظه هاتون بانو

بزرگ چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ http://navan1.blogfa.com

یک نفر آمد صدایم کرد و رفت
با صدایش آشنایم کرد و رفت
نوبت اوج رفاقت که رسید
ناگهان تنها رهایم کرد و رفت

ریحانه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ

وقت آن شد که دلم را بگذارم بروم
با تو او را تک وتنها بگذارم بروم
به کجا می شود از معرکه ی عشق گریخت
گیرم امروز از این جا بگذارم بروم
سرنوشت من مجنون هم از اول این بود
سر دیوانه به صحرا بگذارم بروم
با جنون قلم و لرزش دستم چه کنم
فرض کن روی دلم پا بگذارم بروم
از تمنای لبت با عطشی آمده ام
قایقم را لب دریا بگذارم بروم
سال ها گوشه ی چشم تو بلاتکلیفم
یا بفرما نظری یا بگذارم بروم
من تو را با خود زیبای تو در آینه ات
بهتر آنست که تنها بگذارم بروم
همه ی سهم من از عشق همین شد که گلی،
گوشه ی خاطره ات جا بگذارم بروم

"قاسم صرافان"

س جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

هنوز باور نکرده ام
حس یک خیال بود اگر چیزی گفتم برای قبول گذشتنش!!

گیس گلابتون پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

روحشون شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد